reklama

Monológ Aliancie...

Už nech sa to celé skončí! Povedala mi dnes moja mama, keď som zodvihla hovor od nej. Pozdrav, v jej inak prísne distingvovanom a etickom svete, už zrejme nezohrával dôležitosť. Na moju otázku, čo má skončiť, mi odpovedala nevrlo: Celý ten cirkus okolo referenda. Z tej kampane mi je zle. Chvíľu som nevedela, čo povedať. Potom sa však debata otočila na päťdesiatku mojej tety a čo si má obliecť, teda klasika.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Zamýšľam sa nad tým, kam nás toto referendum dostalo. O čom celá spoločnosť na Slovensku diskutuje, komu takýto stav vyhovuje a kam sa nakoniec dopracujeme. Aliancia a jej predstavitelia rozdelili Slovensko. Svojou snahou, každému vnútiť vlastnú predstavu o rodine, pravde a láske zašli priďaleko. Prekročili všetky morálne, etické a ľudské hranice, pošliapali dôstojnosť časti slovenských občanov a hlavne rozdelili mnoho rodín! Áno rodinu, ktorú chcú tak chrániť ničia! Hovoria 3x ÁNO ďeťom, no minimálne dvom z nich poškvrnili čistú detskú dušu! Nepočúvajú, nediskutujú len útočia, zavádzajú a nemajú v tomto ťažení žiadne zábrany! Po zatvorení všetkých dverí do mediálneho priestoru, im myšaciu dieru poskytla len TV LUX. Teraz prskajú na všetky strany a obracajú sa na súdy SR. Na tie isté súdy, pred ktorými varujú slovenských občanov. Letáky pani Tutkovej, ktoré šíria hlúposti zaplavili chrámy božie a to je v poriadku. Pri vystavovaní týchto informácií, už nepoužijú posolstvá z evanielijí, keď Ježiš s hnevom vyhodil všetkých obchodníkov z chrámu, lebo ten má slúžiť, len k modlitbe! Tu sa im to totižto nehodí! Spot v ktorom si zahrala aj pani moderátorka RTVS, je scestný, klamlivý, až fušerský. Na internete sa však šíri ďalšia obludnosť, na ktorú už padli trestné oznámenia. Dúfajme, že sa príde na to, kto má v tomto prsty. Aj napriek totálnemu hnusu a koncentrácii zla v tomto videu, to výkonný sekretár KBS pán Ziolkovský na svojom FB profile verejne zdieľal, ako "silné video na podporu referenda". Ak Aliancia svojou kampaňou, ktorá už preráža morálne dno, sledovala takto rozoštvať slovenskú spoločnosť, tak mi neostáva nič iné len jej zablahoželať. Naposledy sa to podarilo v takom rozsahu pánovi Mečiarovi. Tiež by som rada vedela, akým spôsobom vysvetľovali občanom, svoju petíciu. Radi sa totiž pýšia číslom 420.000, no ani toto pravda nie je. Za platné boli uznané podpisy, niekde nad 380.000 (presné číslo neviem). Už som sa stretla aj s názorom: "petíciu som podpísala, no na referendum nejdem. Vtedy mi tvrdili niečo iné"... Nikoho samozrejme neobviňujem a dotyčná osoba mala čítať, čo podpisuje. V tomto prípade nejde o dôchodkyňu, ale o študentku vysokej školy. Ak teda dokázali scestne informovať ju, tak u starších a veriacich ľudí problém istotne nemali. Škoda. Veď predsa nikto im neberie možnosť verejne žiť, podľa svojej viery a ja osobne mám v úcte všetky náboženstvá, len prosím nenúťte žiť podľa predstáv katolíckej cirkvi celé Slovensko, neznevažujte ľudí len preto, že nezapadajú do vášho katolíckeho obrazu "správnej pravdy a lásky", neničte fungujúce rodiny svojím tmárstvom a nešírte strach u vlastných veriacich! Priznám sa, zamrzela ma informácia, že ľudia z LGBTI organizácií sa nezúčastnia diskusií s predstaviteľmi Aliancie, no pochopila som, že diskutovať sa dá o probléme. A ten tu nikde nie je. Problém, nevedno prečo, si vytvorila sama Aliancia, tak nech "diskutujú". LGBTI organizácie mám v hlbokej úcte a ich členom chcem poďakovať, že nebudú prispievať k tejto polarizácii Slovenska, že sa nezúčastnia na tomto rozoštvávaní slovenských rodín a ďakujem že neprispejú k tomu, aby sa moja komunikácia s mamou začínala bez pozdravu, vetou o referende... 

Zara Kromková

Zara Kromková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sledujem celospoločenské dianie na Slovensku a vo svete. Ctím si demokraciu, slobodu, rovnosť a ľudské práva každého jednotlivca. Jednotu spoločnosti podľa mňa určuje sloboda každého jednotlivca, ktorý je jej členom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu